W trosce o najwyższą jakość obsługi naszych klientów oraz z myślą o ciągłym podnoszeniu naszych kompetencji w piątek, 4 lipca nasz Dział Obsługi Klienta weźmie udział w specjalistycznym szkoleniu.
W związku z tym uprzejmie informujemy, że w tym dniu Dział Obsługi Klienta będzie nieczynny.
Szkolenie ma na celu jeszcze lepsze dostosowanie naszych usług do Państwa potrzeb – wierzymy, że zdobyta wiedza przełoży się na jeszcze wyższy poziom wsparcia z naszej strony.
W sprawach pilnych prosimy o kontakt mailowy pod adresem: handlowy@medilab.pl. Odpowiemy niezwłocznie po naszym powrocie.
Do Państwa dyspozycji wracamy w poniedziałek, 7 lipca – z nową energią i pomysłami!
Dziękujemy za zrozumienie oraz za to, że jesteście Państwo z nami.
Z wyrazami szacunku,
Zespół Medilab